.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش الهام به مصوبه مجلس در مورد دانشگاه آزاد

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: کسانی که تراست چند صد میلیاردی دانشگاه آزاد را یک جا پشت قباله سران فتنه می کنند علناً مقابل رهبر انقلاب ایستاده اند این ها پشتوانه هایی درست می کندد که با استفاده از ساده اندیشی بی توجهی بی بصیرتی و هم گرایی یک عده ای دوباره مسیر حرکتشان را با قطب اختصاری دیروزشان سامان بدهند.

به گزارش برنا، غلامحسین الهام در همایش فتح نوع در بصیرت از سلسله همایش هشت نوع جنگ سایبری در ابتدای سخنان گفت: در این روز حساس و خطیر ، سالگرد شهادت شهید گرانقدر چمران افتخار می کنم که در خدمت اصحاب و اهل قلم باشم و خوشحال شدم از برنامه بسیار ابتکاری و زیبایی که این لشکریان جدی و خط مقدم مبارزه با فتنه تشکیل دادند.

وی سپس با اشاره به تبلور زیبایی هنر در بصیرت و روشنگری در نوشته های حسین قدیانی گفت: همیشه سعی می کنم این نوشته ها را بخوانم روحیه بگیرم و لذت ببرم هر کلمه آن صورت برزخی خواص و صورت بزرخیان را نشان می دهد و این بسیار زیباست که با یک کلمه تاریخی خلاصه کرد قدر این هنر الهی را بدانیم و آن را در خدمت خدا و خلق خدا نثار کنیم .

الهام در ادامه با تأکید بر قرینه بودن هشت ماه جنگ سایبری و هشت ماه دفاع مقدس گفت : مبارزه قلمی، جنگ سایبری و وبلاگی قرینه مناسبی برای هشت ماه دفاع مقدس است البته آثار جنگ تا آزادی اسرا و آزادگان ادامه پیدا کرد. و بعد هم عوارض دیگر در فتنه انگیزی دشمنان داشت. این فتنه هم همین طور است جنگ روانی مسئله تازه ای نیست.

وی با اشاره به سران فتنه گفت: قرآن مجید در روشنگری این جبهه آیات فراوانی دارد . درآیاتی از کسانی که با جنگ روانی و تبلیغاتی جبهه ها را خالی می کنند می گوید: این که سعی می کنند با شایعه پراکنی تزلزل در اراده جمعی جامعه اسلامی به وجود بیاورند کسانی که قلبشان بیمار است
خداوند می گوید: هر جایی که اینها را دیدید بکشید اینها به پایان کارشان خواهند رسید و آن روز به فضل خداوند نزدیک است.

وی درادامه بااشاره به پدیده ارجاف گفت: ارجاف پدیده بود که در این انتخابات شاهد آن بودیم در جایی دیگر هم قرآن می گوید نگران نباشید که این ها در جبهه شما نیستند و همان بهتر که نیستد در دل این ها نفاق است همیشه القای یاس و تردید می کنند و اگر بوده است جز خالی کردن دل شما، ایجاد اختلاف و شکاف کاری از پیش نمی برند اینها از شما نیستند و همان بهتر که در میان شما نباشند.

الهام در خصوص رسالت مبارزه با این گروه گفت: ما این رسالت را از دیر باز داشته ایم البته شکل آن عوض شده دسترسی ها مدرن شده محیط مجازی امکان ورورد و دسترسی را سرعت و گسترش داده اما ابزار کهنه دوران قدیم دوران صدر اسلام و انقلاب تا امروز است.

وی با اشاره به فتنه انگیزی منافقان در اوایل انقلاب گفت: یادم می آید در دانشگده حقوق علیه شهید مظلوم شهید چمران شعار می نوشتند و دشنام هایی نسبت به چهره ای که از نظر جهادی و مبارزه ای یگانه بود نسبت می دادند. این اتفاقات نسبت هایی دروغ و فضا سازی ها در تخریبی شخصیت ها اتفاقات جدیدی نیست و آدم هایی هستند که سرقفلی اعتبار انقلابشان را برای نابودی انقلاب دارند هزینه میکنند منتها آن چیزی که امروز این مجموعه را نگه داشته آن چیزی است که امروز از دل نسل جوان ما در وبلاگ های شما منتشر شد و تبدیل به یک لشکر همراه و همدل و همفکر شد. که در صحنه انقلاب و در خیابان ها کنار هم هستند شاید همدیگر را به جا نیاورند اما در عرصه انتقال پیام ها همدیگر را یافتند جریانات را خنثی کردندند و این یک مبارزه جدی فرهنگی است.

الهام با تأکید بر ادامه دشمنی ها گفت: این وعده خداست که شما را به فتنه ها آزمون می کنیم و ما همچنان با فتنه ها درگیریم اولین فتنه بعد از پیامبر اکرم را حضرت زهرا مدیریت و روشنگری کرد و تاریخ شیعه معنای قربت را یکبار چشید ولی الان از آن تجربه خوب استفاده می کند امروز علی ع هرگز تنها نخواهد ماند و بر دستان او دستبند نخواهد خورد.

الهام معیار شناخت حقیقت آدم ها را مواضعشان نسبت به انقلاب عنوان کرد و گفت: آرم ها شناسنامه ها و پیام ها حقیقت امروز این آدم ها را بیان نمی کنند.

الهام در خصوص مسئله دانشگاه آزاد و مواضع برخی افراد در مقابل آن گفت: کسانی که تراست چند صد میلیاردی دانشگاه آزاد را یک جا پشت قباله سران فتنه می کنند علناً مقابل رهبر انقلاب ایستاده اند این ها پشتوانه هایی درست می کندد که با استفاده از ساده اندیشی بی توجهی بی بصیرتی و هم گرایی یک عده ای دوباره مسیر حرکتشان را با قطب اختصاری دیروزشان سامان بدهند . این حرکت آن نکته دیروز را که گفتند عقبه مالی دانشگاه آزاد سمت انتخابات هزینه فتنه شده به شکل پر رنگی اثبات می کند و گرنه چه دلیلی دارد در مقابل این جریانات و نظام مند شدن و قانون مند شدن آن می ایستند.
الهام با بیان اینکه سران فتنه از ابتدا هم با انقلاب و ولایت فقیه مشکل داشتند گفت: اگر تاریخ انقلاب را ورق بزنیم به خصوص نسبت به سران فتنه و فتنه گران می بینیم که آن ها از اول و از زمان امام کینه بدرو خیبری شدن همراهشان بوده هم اینها بوده اند که رهبری را با اتهاماتی ضد ولایت معرفی می کردند که البته امام خطاب مقام معظم رهبری فرمود شما حامی جدی ولایت فقیه هستید شما دانشمندی هستید که افق نگاهتان حقایق را برای مردم روشن کرده و می کند.

وی افزود: این ها تعابیر امام از جوان چهل ساله و ناشناخته ای بود که امام او را آقای بزرگان نامید آن درخشش شخصیتی آنروز کینه های امروز را پنهان نگاه داشت.

الهام تصریح کرد: مبانی این ها اینطور بود که از دریچه قدرت وارد اعتقاد شده بود نه از سر اعتقاد در پی قدرت، همان ها هنوز هم هستند و الان می بینید که نقطه حملشان را به کجا بردند ستون دوام این نظام ولایت است و بحمدالله خورشید وجود ولی امر در اعماق نسل سوم انقلاب چنان تابیده که این منظومه به گرد این حقیقت ناب اسلام محمدی می چرخد و ولی امر با ریشه کن کردن فتنه و درآوردن چشم دشمنان ایستاده و این حرکت را به پیش خواهد برد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 تير 1389
آقای الهام شما را به خدا هر چه کمتر حرف بزنید به نفع شما ست. کدام حرف شما شما بر مبنای منطق و اصول بنا نهاده شده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.